Kling-klang, esmu klāt!


Labdien! Sveiki! Sveika! Sveiks! Čau! (vajadzīgo pasvītrot :-) )

Lēnām sākšu apdzīvot šo lapu.

Diez vai es spēšu jums pateikt ko jaunu, kas vēl nebūtu kaut kur pasaulē izrunāts, nopublicēts, izdomāts un daudziem pašsaprotams. Iespējams, es nemaz necentīšos to darīt.

Blogs veltīts manai sirdslietai – sistēmanalīzei un ar to saistītām lietām. Viss sākās ar prasmi no cirvja izvārīt zupu. Tagad arī daudzmaz jau protu no “es-īsti-nezinu-ko-vajag-bet-vajag” novadīt programmatūras izstrādes procesu līdz nodošanas-pieņemšanas aktam (ar to saprotot pasūtītāja apmierinātību, sekmīgu sistēmas darbināšanu biznesa procesu atbalstam un tālākuzturēšanu).

Rakstīšu arī par sevi, par savām domām. Galu galā bez manis nebūtu šīs konkrētās lapas :-)

Vita. Karnīte Vita.

Mans viedoklis:

