Bērnu joki


Joki no manas – daudzbērnu mātes – ikdienas. Lapa tiek laika gaitā papildināta (bet tagad jau reti, jo bērni tik ātri izauga…). Ja gribi tos uzzināt, seko man tviterī http://twitter.com/vkarnite, jo vispirms ierakstu tur.

  • -mammu, kas labāks: gaisma vai koks? Es tavā vietā ņemtu koku, jo tas var stāvēt 100 gadus, bet gaisma katru vakaru sabojājas.
  • Puika Zoodārzā: -mamm, to lielo krokodilu darbina ar motoriņu vai sirdi?
  • Mazais: -mamm, nu vispār jau tev ar to tievēšanu diez ko labi neiet. Bet tu nesatraucies, varbūt kādu laiku vēl dzīvosi un paspēsi!
  • -mamm, dejošana nenotiks, mūsu skolotāja lido kosmosā!!! -??!!????????? -jā, viņa teica, ka brauks prom uz Mēnesi!

  • Bērni spriež, ko sūtīt uz raidījumu ‘Cilvēki ar pārdabiskām spējām’. Mazais nāk klajā: ‘sūtām mammu! Ēd tievus ēdienus, bet paliek resna!’

  • Mazais dzer pienu un stāsta: man tagad būs jauna asins lāsīte! Biezpienu tā aiznesīs uz zobiem, riekstus uz sirdi un šokolādi – uz taukiem.
  • -mammu, re kur odu autobuss! (spāre)
  • Bērns šorīt cienāja ar “Gotiņu”. Viss jau būtu labi, ja ne tas pavadteksts: -mammu, tikai atceries, ka uzraksts uz konfektes ir brīdinājums!
  • -jums skolā māca putnus atšķirt? -a priekš kam? Visi tāpat zina, ka zilais sadalās trijos, dzeltenais paātrinās…

  • Bērni trinas ap grilu. Cepējs neiztur: -jo vairāk jūs skatīsieties, jo ilgāk gaļa cepsies! -jo vairāk tu muldēsi, jo drīzāk gaļa piedegs!
  • Man laikam programmētāji aug. Māsa brālim: -kur tu esi? -tur, kur es esmu!
  • mammu, cepumu gribi? -jā! -bet cepums tevi nē! Nesanāca pārītis!
  • Sešgadnieks projektē kokteiļsalmiņu ar parametrizējama stipruma motoriņu dažāda biezuma dzērieniem. Slinkums tiešām progresa dzinējspēks!

  • Nopirku izreklamēto 0% jogurtu ar to pusaizvērto rāvējslēdzi. -mammu, neēd, tur tak brīdina, ka tā uzbarosies, ka raiferis neies ciet!
  • Mazais aizbāž zem krekla spilvenu un sauc: mam, es tev tūlīt parādīšu, kā vajag tievēt!
  • Atskan kaut kāds kaķu tuc tuc. Lielais bērns tīksmi novelk: AK, ŠIE VECIE LABIE GABALI! Aizdomu pilna prasu – cik veci? -oi, šitie jau gadu!
  • Skolā pupu stādīšana. -skolotāj, skolotāj, bet kas no pupas izaugs?
  • -dēliņ, kāpēc vienu vecmāmiņu uzzīmēji lielu, otru mazu? -tāpēc, ka tālu dzīvo, un, kad  es no Rīgas paskatos, viņa izskatās maza
  • -mammu, kad būšu liels, izgudrošu, kā audzēt mammas. Lai visi bērni, kuriem nomirst mamma, varētu izaudzēt sev jaunu un būt laimīgi.
  • -mammu, visu vajag darīt ar galvu!, teica bērns [kāds gudrinieks!, tīksmi nodomāju es] un… piespieda lifta pogu ar pakausi.

  • -meitiņ, varbūt labāk pirksim zaļo, lai brālim pēc tam der? -mammu, tu domā, viņš vilks meiteņu peldkostīmu? -ē..ā, peldkostīms. Nu, labi, var rozā.

  • -mammu, tu zini, kas ir ābola serde? – hmm, nē. Kas tas ir? -tas, ko sev dabūs “Apple” ceturtais īpašnieks!
  • Puika, 6g: -mammu, tu no profiņa esi pārgājusi uz iesācēju līmeni! -ēē, kādā ziņā? -resnēšanā! (biju drusku notievējusi)
  • -mamm, ātri vajag Narvesena uzlīmes! – ē, man ko, iet tagad kiosku aplaupīt? -klau, mamm, ja tu to darīsi, tad ņem uzreiz tos resnos putnus!

  • -mammu, man tev divas ziņas! Labā: man šodien nemaz negribējās skatīties “1000 veidu kā nomirt”. Sliktā: es to noskatījos.

  • Lielā māca mazajam reizrēķinu: 3×9 ir elementāri! Vispirms 9×9, tas ir 90-9, tātad 81 un tad izdali to ar 3!

  • Bērni sarunājas-viss dzīvē ir iespējams! -nav gan: nevar būt stulbāks par pasaulē stulbāko cilvēku.

  • Bērni sarunājas: -kas tas tāds “transvestīts”? -nez, laikam bite ar vestīti.
  • mēs dārziņā dziedam dziesmu par ogām! -jauki. Kādu? – upenes, ozoliņu ar visām…
  • Leju nosalušajam bērnam no termosa kakao un saku: paldies Dievam, silta vēl! Mazais gudri norāda: -saki paldies termokrūzei!

  • Klasesbiedrene jautā manam skuķim: -“Kāds ir Tavs iecienītākais brends?” Manējā atbild: -“alkoholu nelietoju!”

  • -mammu, B ir strīpiņa ar resno pusapli vai tas ar viduklīti?

  • Piecgadnieks mēģina izshēmot, vai cilvēks var teorētiski redzēt pilnīgi apspīdētu mēnesi, jo frontāli gaismas avots taču sanāk aiz Zemes.

  • Lielā kacina mazo: -kāds vārds sākas ar PE un beidzas ar NIS? (es sabaros). Dzirdu sarunu: -es domāju pelmenis, bet mamma gan samaitāta.
  • Bērns savlaicīgi sāka jautāt, kas jāizdara, lai tiktu pie 5ā iphona. Uzskaitīju. “Bet, mammu, tad jau 10-ais būs iznācis!”
  • -mammu, es esmu Pelnrušķītis! -mja? -jā! Es izlasīju no riekstu maisījuma visas šokolādītes!
  • -kas ir seks? -ē… nu, pieaugušo filmās tādus vārdus lieto, tev vēl par agru… -mammu, auklīte gan zināja, ka tas latīniski ir ‘seši’!
  • -mammīt, cik laimīgi ir tie, kuri nomirst ar kolas pudeli rokās! Viņi kopā ar to uzbrauc debesīs un viņiem tur ir kola cik tik kārojas!
  • Mazais (5 gadi) uzdod man: -kas ir I+V? Atbildu: -Vi -nē. Pagriež un ir K. Un kas ir 1+3? Saku: -4 -nē. B. Un kas ir I+i? -ī -nē. Mazo slīpi pievieno lielajam un ir 1
  • -mammīt, kāds tev bija vārds, kad tu biji maziņa? Nu, pirms tu izvēlējies to, kāds tev ir tagad.
  • -mammīt, reku tev konfektes! -paldies, mīļo dēliņ, bet es neēdu konfektes -zinu, tāpēc arī piedāvāju! Tu tāpat neēdīsi, bet es biju mīļumiņš!
  • -mammīt, cik labi, ka Dieviņš tevi mums nopirka!
  • -mammīt, es drīkstēšu skatīties to filmu “Degošā līgava”?
  • Mazais: -mammu, man visas kājas ar aukstumpumpām! -ko??! A-nu-ka parādi! -ai, nu kā tajā jūsu valodā bija, kaut kādu putnu, ā, zosuāda!
  • Mazais tik ļoti grib atkal un atkal šļūkt ar dzelteno visgrūtāk uznesamo, bet man nu TĀ vairs negribas nest…: -mammīt, es uznesīšu smagāko pusi! Es taču esmu vīrietis!
  • Puika gribēja olu cepjamo pannu. Salavecis atnes. Pārējie bērni smejas – hihihaha, panna dāvanā! Puika: -Salavecīt,vai tu nevarēji man tāpat to pannu pa kluso iedot?
  • Puika: -vecmamm, varbūt tev ir konfektes? -vai tu mani vienmēr klausīsi, ja iedošu? – bet kā lai es tevi klausu, kad tevis nav mājās?
  • Steiga, steiga… Cerams, neviens nepamanīs, ka dārziņā manam mazajam rūķim uz skanīgā Zsv zvaniņa rakstīts “One more beer, please!”
  • Pēc darbu maratonsprinta saku, ka esmu ļoti nogurusi. 6klasnieces reakcija: phe, tev taču nav mājasdarbu un TU vēl runā par nogurumu?!
  • Puika ne par ko negribēja vilkt kombinezonu. Izvedu uz lodžijas, lai pats pārliecinās, cik auksti. -mammīt, kur mans kombiksons?
  • Laukos. Meita ved ekskursijā ciemiņus. Pie lielās cūkas aizgalda: “-tā ir karbonāde”. Pie sivēna: “-bet tā ir krīzes karbonāde!”
  • Puika: -mamm, vai zābaki domāti nēsāšanai? Es: -jā! (puika gandarīts saka māsai) -nu re! Bet tu teici – staigāšanai, staigāšanai…!
  • -man mamma papildināja okarti! -bet man skolotāja papildināja skolēna apliecību!
  • mammu, nu kā tu vari būt tik atpalikusi no dzīves! (izmisusi replika uz to, ka Makdonaldā neatšķīru McSunday no McFlurry)
  • Bērni atgriezušies no aizraujoša teātra: -mammīt, vai vārds “teātris” ir radies no vārdiem “Te! Ātri!”?
  • -mamm, es iziešu laukā! -kur? ar ko? vai no labas ģimenes? kad būsi atpakaļ? cik tālu iesiet? ko darīsiet? -tēti, es iziešu laukā! -labi!
  • Alfā iedeva žetonu Gada dziesmai. Puika stāsta: “Nikija Mināža šogad nepiedalās, tāpēc nobalsoju par otru savu mīļāko – Lauri Reiniku.
  • Puika katrreiz pirms balsošanas Alfā pašrocīgi uzraksta “K” uz katra žetona: -mammu, tas lai Lauris Reiniks vakarā zina, ka ES par viņu visvairāk balsoju!
  • Rādu dēlam: “-re, kā meitene baložus (veselu jūru) baro!” Baloži bariņā tusējas. Puikam acis iemirdzas: -maammu! Cik labs veids, kā ķert baložus!
  • Bērni sarunājas: -kas notiktu, ja Kivičs apēstu skudru? -tad viņam vēderā būtu divreiz vairāk smadzeņu!
  • -mammu, ar katru nosisto odu mēs darām pāri senčiem, jo tās odu dvēseles taču aizlido  kost viņiem debesīs.
  • Mazajam liels kreņķis: -mammīt, es nekad nevienai vardei neesmu darījis pāri! Bet pa televizoru saka, ka cilvēku dēļ vardes ejot bojā!
  • Veikalā stāv pie sienas blondīne kaujas krāsojumā, sprīdi gariem nagiem, divus sprīžus papēžiem. Puika pieskrien, iebaksta viņai ar pirkstu vēderā un priecīgi pārsteigts skaļi sauc: -maammuu! Skaties! Dzīva CACA!!!
  • -mammu, šokolādi gribi? – JĀ! – aizej, nopērc un man arī!
  • Pirmsvēlēšanu laiks. Bērni skatās TV, tad satraukti atskrien: -mammu, tu zināji, ka Latvijā ir trīs oligatori???
  • Lieldienas. Ciemos. Mamma mudina bērnus kauties ar olām. Sīkais (3g) atprasa: -tiešām var kauties? -jā!, saka mamma. Sīkais priecīgs ar atvēzienu blaukš! brālim ar olu pa pieri
  • Braucam. -mam, mam, redzēji, tur veca omīte pakrita! -uuj, stipri veca? -jā! Nu, apmēram kā tu.
  • -mammīt, es mācīšos par pidarmistu! -ko, KKOOOO??? -koku ārstētāju! (multenē, ko skatās, mežzinis, arborists vai kā nu viņus tur, nez kāpēc latviski iztulkots kā “botano pidarmists”)
  • Mazais: -mam, vai cilvēkā ir cilvēks? Es: -nuu, tas tāds filozofiski diskutabls jautājums, kā to traktēt… Otrs bērns: -protams! Kad stāvoklī!
  • -dēliņ, cik tu esi skaists! -mammīt, tu arī esi sk… mīļa! (mnja :-D)
  • Puika šovakar Botāniskā dārza rododendros: -mammu, man pilnīgi vaigi sametās no skaistuma!
  • -mammīt, iedod man kaut ko garšīgu! Kādu konfekti. Nu ja nav konfekšu, tad vismaz klepus sīrupu!
  • -mamm, es ēdu ar zvirbulīšiem! -ēdiet vien -es viens ēdu! -bet zvirbulīši? -tie rokās! -kur dabūji? -atvilktnē! -kā tur gadījās? -tu ieliki! -ā, sapratu, tu domāji – irbulīšiem!
  • -mamm, es nedejošu! NE-DE-JO-Š U! Dejo pati! -auū, dejotāji, stājamies! -atā, mamm, skrienu!
  • -Mamm, es tavas brilles, gar kurām nedrīkstu grābstīties, noliku tajā plauktā, kuru nevaru aizsniegt, bet termometru tur, kur mums aizliegts līst
  • Mazais dzied: -mamma ira nejauka, mamma ira nemīļa utml. Saausos. Izrādās, dziesmai arī piedziedājums “-nē, nē, nē!” Un nosaukums “ačgārnā”
  • -mamm, uz kādas ielas tu dzīvo? -sesku -ārprāts, mūsu mamma dzīvo uz ielas!
  • Bērnu tusiņā meitenīte (4g) lēnām, nesteidzīgi dzer kokakolu un līdzjūtīgi saka man: -redzi, kāds tur rotaļlaukumā maziņš puisītis visu laiku sauc māsu – Asnātēē, Asnātēē… -ui, tiešām, kur gan viņa ir? -es tā esmu! Hi hi hi!
  • Blakusistabā meita saka māsai: -aiznes, šitos noliec tajā slepenajā plauktā, par kuru mēs nezinām, bet no kura tēta saldumi regulāri pazūd!
  • Gribas mieru un saku bērniem – desojiet ka visi prom! Vidējā meita uzreiz operatīvi saorganizē pārējos: -ejam uz virtuvi! Tu desosi, tu maizosi, es sierošu!
  • -ei, puika, tu apēdi manu biezpienu? -nē! -ehh, biezpiena nav, nekā nav, un vispār, veļas pulveris arī beidzies… -mamm, to gan es neapēdu!
  • -mammīt, es visu nakti domāju par vienu jautājumu! Nu nevaru nekādīgi izdomāt! -ko, bērniņ? Domāsim kopā! -kā plikpauri mazgā matus?
  • Meita pļāpā ar draudzeni: …manam tētim garš un slīdīgs! -manam gan īss un resns. Tētim stingrs, krusttēvam tāds ļurīgs, grūti satvert (runa ir par ātrumkloķiem, protams)
  • Puika lēkā apkārt māsai un kaut ko dīc – plīz! plīz! plīz! nu plīīīīz! Māsa neizpratnē – kas tev tur plīst?
  • -mammīt, sadali 3 vienādās daļās. Es ņemšu lielāko!
  • -mamm, uzdod man grūtu mīklu! -nu.. dažreiz uz zemes, dažreiz gaisā, dažreiz saka kurkš, dažreiz plunkš! -Tā taču viegla! Vēders lidmašīnas pasažierim! (Bet es biju domājusi vardi :-) )
  • -mammīt, uztaisi, lūdzu, man desumaizi bez maizes!
  • Puika aizrautīgi stāsta: …un tas bija tik smags kā saksis un džeiris! -dēliņ, kas tie tādi? -es īsti nezinu, bet tās noteikti ir smagākās lietas pasaulē!
  • -auaUĀĀāaĀĀĀuūu!, blakusistabā iebļaujas lielā meita. Puika ātri, ātri atskrien, aizlien drošībā aiz manis un čukst: -mamm, es būšu pētītājs! Tikko izpētīju, ka sāp, ja uzkāpj uz mazā pirkstiņa!
  • -tu zini, mamm, man vislabāk tomēr patīk viduslaiki. (woou, cik man erudīts bērns!) -mm, un kas tev tajos tā patīk? -ka mēs dārziņā tajos varam labi izgulēties!
  • Braucam gar viņa b/d, rādu puikam, ka gadu jaunākās grupiņas bērni ārā nodarbībā skraida -ā tie, sīkie, tie taču vēl maziņi, viņiem tāpat nav nekā jēdzīga, ko darīt!
  • -mamm, kas ir liels zaļš apaļš ar oranžu asti? -nezinu. Kas tas ir? -es arī nezinu. Cerēju, ka tu man pateiksi.
  • -mamm, tagad tu man uzdod mīklu! -nu, kas ir liels zaļš apaļš ar oranžu asti? -tas taču elementāri! Liela zaļa pele ar oranžu asti!
  • Saku puikam, lai šokolādīti dala 3 daļās, ar domu – katram bērnam. Šis sadala trijās un… apēd! -ei, puika, bet māsām? Teicu taču, ka trijās daļās jādala! Šis atbild: -nu kā, viena daļa manām kājām, viena vēderam un viena mutei!
  • -Tēti, man no zupiņas sāp vēderiņš, bet šokolādes ola varētu būt pareizās zālītes … (no tvitera)
  • -vecmāmiņ, mamma mūs vedīs uz jauno erotisko šovu! -khm, dēliņ, uz jauno eksotisko izrādi cirkā!
  • -bērniņ, tik neiegāzies peļķē, jo tad būsim dimbā -nebūsim vis! Būsim peļķē uz dibena.
  • Puika rāda lielajai māsai anatomijas grāmatu: pa šo zarnu tek karstais ūdens, bet pa šo – aukstais!
  • “Man nenāk miegs! Es neiešu gulēt! Es vispār nekad negulēšu!”, ar lielu pārliecību teica mazais un aizmiga pat neticis līdz savai gultai.
  • Puika: -es esmu kleperis! -kā tā? -drusciņ klepoju!
  • Iemānīju kašķīgo puiku gultā, apsedzu un lēni, mērķtiecīgi stāstīju visādas muļķības. -“mammu, es ceru, ka tu nedomā, ka es gulēšu?”
  • Mammīt, brauksim rīt apprecēties? -kkkur, kur? -Nu, tur, nu uz to ceļu, kur precas, nu, to, apprecceļu! -ā, uz apvedceļu? Jā, dēliņ.
  • -Mammīt, padziedāsim dziesmiņu par aknu! -Ē, mmm, kura tā ir? -Nu tā, iz akna, iz akna, iz akna vidiš ti…
  • Puika viltīgā balsī māsai: -nez, kāda atskaņa ir vārdam “rakaļa”? Māsa, daudz neprātojot, pasaka. Puika: -mammu, mammu, māsa nesmuki runā!
  • Lielā meita blakus istabā auro: atdod TU-PENI! -KOA?! Kā tu brāli nosauci?! -es? brāli nosaucu? Nekā, bet, ja tu tā saki, viņš tiešām izskatās pēc tā kartupeļa, kuru man nedod!

  • -Mammīt, kāpēc es tik bieži redzu tos mazos, zaļos cilvēciņus? -Kko? Kkur? -nu uz ielas -??? -nu, redzi, tur atkal viens, nu tur, luksoforā!
  • Kāpēc cilvēki mirst? Kāpēc ar stikla aci nevar redzēt? Kāpēc nevaru pabļaut caur ausīm kā Šreks? Kāpēc pērkons rūc? Kāpēc pa gaisu lido baciļi? Kāpēc akvaparks ir tik tālu? Kā mašīna var pabraukt? Kāpēc laidnis iet slīpi? Kad zagļi guļ?
  • -Mammīt, vai mēs abonēsim to jocīgo žurnālu, ko televizorā reklamē? Tur varbūt būs par sivēntiņiem! -mm, kādu? -mīklu žurnālu “Mēsls”!
  • -mammu, tu zināji, ka akās nedzīvo rūķi un nevelk mazus bērnus iekšā?! Un arī velni ne! Tajās dzīvo zinātnieki!
  • -mammīt, uzmini, kas ir oranžs ar asti? -hm, lapsa! -nē, vāvere! Bet ja tu būtu teikusi vāveri, tad būtu lapsa!
  • Mazais: -mamm, es māku māsai izraut matus tā, ka nesāp! -nevar būt, tas taču dikti sāp! -var! Es viņai piecus izrāvu un man nemaz nesāpēja!
  • -kurš aprija manu šokolādi??? -es nē! -es nē! -es nē! –vēl gribat? -jā, bija ļoti garšīga!!!
  • “Sarunāsim tā: es tev šovakar nesperšu,bet tu man nekodīsi!” prieks, ka bērni apgūst dzīvē tik svarīgās kompromisa, pamiera un bartera iemaņas
  • -mammīt, es zinu, kā taisa šokolādi ekstra! -nu, kā? –paņem labi daudz ekstras un pieliek drusku šokolādi!
  • -mammīt, ja kokakolai uzliks nodokli, tu to mazāk dzersi? -nē, bērniņ, jūs mazāk ēdīsiet.
  • Kamēr ar puiku gaidām atnākam māsu, iedodu tortes gabalu uz diviem un saku, ka katram pusīte. Puika ņem un apēd lielāko daļu. -Kāpēc māsai mazāk atstāji? -“Bet viņa taču nezinās, cik tas gabals sākumā bija liels!”
  • Bankomāts vakarā, tumšā ieliņā 20 latus izdod pa piecītim, bet sīkais pa visu apkārtni pilnā balsī nobļaujas: mammu! Tu TIK DAUDZ NAUDAS noņēmi! Tūūūkstoti!!!
  • -mammīt, man, lūdzu, padzerties to, nu to šokolādi Karūna Delma Statoil extra ar Rasas Lāses pienu.
  • Māsa kacina mazo: pasaki “traktors brauc pa Rīgu!” Brālis: -tla… tl… Lidmašīna lido pa laukiem!
  • Puika – blaukš – nostiepjas sniegā. Uzreiz viens onka pieceļ un apslauka. Mazais baras: sveši nedrīkst mani celt augšā!
  • Autobusā puika uztenterē tantukam, kura laipni aicina: nāc opā sēdēt! Puika lietišķi atbild: es tevi nepazīstu, sēdēt neiešu, konfektes neņemšu un vispār nerunāšu!
  • -mammīt, tu esi tik mīļa, tik smuka, tik gudra, tik jauka! Nu ļoti! Gandrīz tikpat, cik es!
  • -mammīt, ja cilvēks noķer caurspīdīgu spoku un ietinas tajā kā palagā, vai cilvēks kļūst caurspīdīgs?
  • -mammīt, vai tev bija vērts tik daudz mācīties, ja darbā visu dienu pie kompja vien sēdi? Es vēl neeju skolā, bet arī tā protu!
  • Noguris tētis ar lāpstu rokās: -atkal tā baltā draza krīt… Mazais puika: -tēti, kā tu runā! Tas ir mīksts, pūkains un skaists sniedziņš!
  • -ei, puikān, ko tu māsai vislaik esi piesējies kā aste? -mammīt, mēs spēlējam to tavu titeli – es viņai sekoju!
  • Mazais mazām dūrītēm mēģina bakstīt lielo māsu, tā laiski pagriežas un komentē: nu, ko, sist māki, piekāp, kad iemācīsies trāpīt.
  • -mammīt, kas tu esi? – triju bērnu brīnišķīga mamma! -nē, tu esi triju brīnišķīgu bērnu mamma!
  • -mammīt, zvani dibenam! -ko? Kam? -nu var arī kausam. Māsai kāja sāp. (dakteru Tirsas un Hausa efekts)
  • -gribu šņabi! Māsām ir! -ko? kādu vēl šņabi? -nu to, šņī šņā šņabī, šņabī, šņabī, šņabī (dziesmiņa par krokodilēnu Schnappi)
  • -mammīt, kamēr es gulēju, man galvā ielīda Lauris Reiniks un nobalsoja, lai man visu laiku gribas dziedāt viņa dziesmu!
  • -dēliņ, slidens, dod roku, ka nepakrīti -nedošu, nekritīšu, esmu liels! -vai es varu pie tevis pieturēties? -jā, dod roku! (rebrendings :-) )
  • Mazais dabūjis iphone paspēlēties. “kam es varētu piezvanīt, lai parādītu, kāds man telefons?”
  • -pie vecmāmiņas brauc killeris! -kas? -killeris! zvanīja, lai gaida, ka viss samaksāts! -par ko? -par spēli! -ē, vai tik tu nedomā kurjeru?
  • Tētis pēta un groza iphone. Bērni, kuriem arī gribas, savā starpā neapmierināti burkšķ: -it kā tētis maziņš nevarēja ar aifoniem izspēlēties!
  • Mazais puika b/d ģērbjas, bubina. Draugam līdzi brālītis, tas prasa, kāpēc bubini? Puika atbild: “vecums! Nodzīvosi līdz maniem gadiem, zināsi, kā ir!”
  • -Mamm! Mamm! Man izkrita!!! -kas???!! Aifons!!? Aipads???!!? -nu, maaam! Mans piena zobs!
  • Mazā māsa bļauj uz lielo: -pat cūka uzvedas labāk nekā tu! Māsa (10) tā laiski atbild: -jauki! Ar to ir pierādīts, ka es neesmu cūka.
  • Mazais [baciļu perēklītis] zvana: -halo, mammīt, lūdzu, nedusmojies uz mani, es datoram vīrusu pielaidu! -kā tā? -man gadījās uzšķaudīt!
  • Puikam dārziņā pantiņā “pulkstens pieci – sabrauc viesi”. Bēdīgs skaita. Jautāju, kāpēc nepriecīgi? Žēl sabrauktā ciemiņa, viņš atbild.
  • Bērns sašutis, ka skolā mācību stundā par cilvēka orgāniem ietrāpījies grupā, kurai bija jāzīmē zarnas. “Mamm, nu iedomājies, ZARNAS!!!” Nācās veikt zarnu tēla spodrināšanu, PR.
  • -mammīt, kā radās cilvēks? -nuu, daži domā, ka Dievs radīja, daži, ka no pērtiķa. -es zinu! Dieviņš radīja pērtiķi, un no tā radās cilvēks!
  • mammīt, noteikti guli ar seju pret durvīm! -kāpēc tā, bērniņ? -lai man naktī vieglāk tev buču iedot!
  • -mam, cik tev bija gadu, kad izgudroja elektrību?
  • -mamm, cik maksā pica? -latu -un Hesburgera komplekts? -pāri par latu -no kādas valsts ir Hesburgeris? -no Somijas -mums ir lati, bet viņiem pāriparlati?
  • -liec brāli mierā! Turpmāk jums atļauts savā starpā runāt tikai par puķēm! -tu, resnā margrietiņa, ko boli savas vizbulītes, dabūsi pa flokšiem, ka zvaniņi vien nozvanīs!
  • Puikāns izdomāja vārdu māsas lellei: Dagniela. Man iepatikās!
  • -mammīt, vai ir tādi priekanāti? -kas, kas? -nu, priekanāti. Es vakar redzēju, ka pārdod LAIMINĀTU.
  • mammu, es zinu, kā divkāršot lielu laimi! -nu? -nopirkt DIVAS pildspalvas ar dzēšgumiju! (…un tad viņš izaugs un būs īgņa kā teju visi lielie…)

Domugraudi un manas iecienītākās anekdotes par bērnu tēmu

  • Silta sajūta, kad pamanu kādu bērnībā īpaši mīļu grāmatu. Bērniem acīmredzot TĀ sajūta būs, kaut kur lūžņos pamanot vecu, aprūsējušu iPad
  • Ir meli, lieli meli, statistika un tālāk skalā ir norādītais vecums uz bērnu apģērbu izmēru cedelēm.
  • Jocīgas sajūtas, kad bērnam atklāju pasauli, sak, ir internetā tāda vieta… Un bērns atbild: jā, tur vēl ir tas un tas, vakar skatījos.
  • Bērns sūdzas, ka ar viņa kontu kāds cits izsūtījis stulbas vēstules. Prasu -kāda bija parole? -ihatejustinbieber. Mums visiem klasē tāda.
  • While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about. ~ Angela Schwindt via @zen_moments
  • Mazs bērns – tas tomēr ir jautri. Meitenēm slēpošanas zābakos sabāzti cīsiņi. Tā nu ģimenē tika noteikts “aizliegums bāzt zābakos cīsiņus”. Es piedāvāju neaprobežoties ar cīsiņiem vien, bet iekļaut arī kečupu, suši, maizi un vēl daudz ko. Māsu secinājums, ka sadot sīkajam pa ausi tomēr būšot vieglāk.
  • Nopirku mikseri. Tagad bērniem būs vieglāk ieskaidrot, ka urbis domāts urbšanai nevis putukrējuma putošanai. via @esenif
  • Dažreiz uz bērniem pielietoju ministra Ķīļa vārdā nosaukto metodi: viedokli jautāju tikai tad, ja zināju, ka atbilde sakritīs ar man vajadzīgo.
  • Varat raudāt, varat smiet – man ir puiks, kas naktī dzied! (veltījums kaimiņiem)
  • Bērndārznieku vecāki sapratīs: to, cik tā ir skaisti iesākusies diena, ja dzirdi priecīgu un skanīgu “lablīt!”, kad bērns ieiet grupiņā. Un arī tās dienas, kad garderobē “mammīt, tu te vēl pačammājies, ja glibi, bet es jau skliešu iekšā glupiņā, labi?”
  • Mīļš paldies draugiem.lv! Tā kā saits šorīt nedarbojās, es krietni laicīgāk dikti sašutošo fermeri izčammāju uz dārziņu!
  • Grown-ups vs. Kids: How We See the World Perfekti!
  • Bērns, kurš, šķiet, tik nesen bubināja “si si nu nu si si ko ko si si nu nu si si ka ka te te”, jau runā par sinusiem, kosinusiem, katetēm…
  • Ak, šī mūžīgā taupīgas mātes dilemma: rozi-lillā, kuru grib meita, vai melni zaļā, kura pēcāk derētu arī puikam. Tas, kurš izdomāja dalījumu puiku – meiteņu krāsās, noteikti nebija daudzbērnu vecāks
  • Es šorīt (1.aprīlī) gana daudz atbrīnījos uz “mamm, tev čūska uz galvas!” un “mamm, tev zirneklis uz deguna!”, tāpēc jūtos savu 1.aprīli atstrādājusi.
  • Stāsts par Īstu pacietību. Vīrs uzcepj olu, apsēžas, tūlīt ēdīs… Bērns #1 klāt: gibu olu. Vīrs uzcepj. Apsēžas, tūlīt ēdīs. Klāt #2: -tētīti, olu! Uzcepj. Apsēžas, tūlīt ēdīs. Atskrien #3: -a man??? Uzcepj.Un pēc tam tāds kluss, izmisis, izsalcis un bezgala patiess APNIKUŠI JŪS MAN VISI ESAT!
  • Lūk, patiesā klasika! Mana mamma reiz esot skaitījusi, sevi atceros un tagad manas meitas: Jānis Rainis galvā spainis šļūca da dēli…
  • Šķietami nevainīgs, bet pavedinošs “kurš manā žurnālā Solveigai ūsas piezīmēja?!” – un stundu miers. Visi aizņemti.
  • -omīt, ar ko jūsu mazdēliņš nodarbojas? -ņemas ar kaut kādu triperi. Mazdēls no blakus istabas: -nebaidi cilvēkus, ar tviteri :D (no tvitera)
  • 5 gadi tomēr ir izcils vecums bērniem. “Puikas, braucam pie omes stādīt kartupeļus!” – “urrrā! Mēs stādīsim kartupeļuuuus!” via @ingus
  • Aizsūti bērnus pusdienot uz Hesburgeri, pati sagramsti kaut ko ledusskapī un tev būs 2 brīnišķīgas stundas atpūtai!
  • Senāk man bija 3 teorijas par bērnu audzināšanu un neviena bērna, tagad ir 3 bērni un nevienas teorijas.
  • Bērnam sporta stundas laikā nozagta pusdienu nauda BET: zaglis tik atstājis, lai vislētākajiem salātiņiem skolas ēdnīcā tomēr sanāk. Kas par cēlsirdību! / Kā šo gadījumu komentēja paziņa – topošais Lembergs tātad!
  • Bērni sarunājas: -Mani atrada kāpostos, jo vecāki biologi. -Mani atnesa stārķis, jo zoologi. -Nu tad mani nokačāja internetā… (avots: NRA)
  • Hokejs. “gribētu paklaigāt: ‘Dārziņš, Dārziņš’, bet meita padomās, ka ir jau pusastoņi no rīta un jāpošas” via @EdijsBoss
  • За ночные страданья, за душевные муки  Нашим детям за нас отомстят наши внуки! А.Алякин
  • Attīstības nozīmīgākie notikumi,kuri ievērojami atvieglo dzīvi vecākiem: sāk staigāt; sāk pats ēst; sāk iet uz poda; sāk pats ievadīt paroli; sāk pats uzlikt multenes no TV ierakstu arhīva.
  • Visjaukākā skulptūra pasaulē ir tad, kad mazs bērns, saldi žāvādamies un staipīdamies, uz brīdi sastingst.
  • Bērnam uzdevums ‘uzraksti 5 dzīvniekus no Ledus laikmeta’. Bērns uzrakstīja “3 mamuti un 2 oposumi”. Tagad kasu pakausi, ir 5 vai nav?
  • Meita prasa, vai piestāv tas un tas? Saku: ja gribi patikt sev, jautā sev. Ja puikām, jautā tētim. Ja puiku mammām, tad jautā man.
  • Ka tavu māti!, nolamājos uz kādu apnicīgu sīci. Ieskatījos rūpīgāk – oi johaidi, tas tak manējais.
  • -mammu, tas nav godīgi, ka suņiem var nopirkt smukākas mantas nekā bērniem!, teica bērns un nopirka sev Zooveikalā mantiņu.
  • Diena sākās lieliski, jo bērni nebija atraduši manu vakar noslēpto bulciņu.
  • Saucēja balss tuksnesī – tētis, kurš sīcim pie kases saka, ka kinderolu mājās, māāājās taisīs vaļā.
  • Kurš tērēs laiku, skumdams ziemas, ja ir mammas matu putas?! Pareizāk sakot, bija. Sīkie sivēni :-)
  • Dārziņu absolvēja 6 policisti, 3 frizieres, stiliste, oficiants, 2 ārsti, ķirurgs (manējais), ceļu būvnieks, bd audzinātāja, karavīrs un paleontologs!
  • Vēlu vakarā izpļāpājos todien vasarnīcā palikušajiem mazajiem, ka lielā māsa mājās Rīgā maršmelovus uz sveces cepj. Nu tak pusnaktī nācās braukt viņiem pakaļ.
One response to this post.

  1. Labs! Veselu pusstundu bij ko darīt!

    Atbildēt

Mans viedoklis:

